Levering en Verzending

Feestdagen

Tijdens feestdagen kan je bestelling vertraging oplopen door drukte bij de bezorgdiensten. We werken samen met PostNL om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Soms kan het voorkomen dat je track & trace-code tijdelijk aangeeft dat het pakket nog niet is ontvangen — dit komt vaak door achterstand bij PostNL. Bedankt voor je geduld!

Wie bezorgt mijn bestelling?

Bestel je op een werkdag vóór 23:59 uur? Dan wordt je bestelling binnen 1 – 3 werkdagen bezorgd door de vervoerder die je hebt gekozen bij het afrekenen.

Let op: bij grote of zware pakketten kan een andere vervoerder worden ingeschakeld. Je ontvangt hiervan automatisch een update per e-mail.

Track & Trace

Zodra jouw bestelling is overgedragen aan de pakketdienst, ontvang je per e-mail een track & trace-code. Hiermee kun je je pakket eenvoudig volgen.

Niet thuis bij bezorging?

Als je niet thuis bent, probeert de bezorger het pakket bij de buren af te leveren of brengt het naar een afhaalpunt in de buurt. Je ontvangt een bericht met een code om via track & trace te zien waar je je pakket kunt ophalen.

Belangrijk: pakketten blijven tijdelijk beschikbaar op het afhaalpunt. Haal je het niet op tijd op, dan wordt het retour gestuurd naar OfficeSense.

Levertijd

Bestellingen die op werkdagen worden geplaatst, worden doorgaans binnen 24 uur verzonden. In uitzonderlijke gevallen kan de levering tot 48 uur duren door drukte bij de vervoerders.

Verzendkosten

  • €3,95 verzendkosten bij bestellingen onder de €50
  • Gratis verzending vanaf €50

Heb je vragen over je levering? Neem gerust contact op met ons klantenserviceteam. We helpen je graag verder!

OfficeSense Vertegenwoordig door Max Fulfilment

  • Potlodenlaan 34614RE Bergen op Zoom Nederland
  • KVK : 91120276
  • info@officesenseshop.nl 
  • +31 85 212 97 04
  • Elke dag van 08:00 tot 16:00